Thursday, 10 September 2015

Bersebab

Kebelakangan ni entri aku asyik mendescribe orang je kan ? Ada sebab aku buat macam ni. Dan sebab tu biarlah hanya diketahui aku dan Dia. Ya, siapa yang biasa tahu aku dekat asefem, mungkin akan cakap,

"Eh, ni bukan yang answer dekat asefem ke ?"

Ya awak. Betul sekali. Tepat mengena sasaran ! *acah acah pemanah*

Baru beberapa je tu. Semuanya aku dah copy dan didraftkan dekat blog. Tunggu nak publish dan tambah lagi sikit story nak kasi gempak ! Kah. Mende kau ni Run. =="

Aku buat macam ni sebab aku tak nak semuanya hilang. Jujur, aku menyesal pernah padam memori yang terlakar. Sekarang penyesalan tu tiada guna. Tak mampu dikembalikan semula.

Ya, aku akan buat sekali lagi tindakan tu tapi aku dah fikir supaya aku tak akan rasa menyesal lagi. Aku akan kuburkan dekat sini. Dan aku masih menunggu tibanya hari itu. Hari itu bila watamat bulan ini. Jadi, ya aku kena sabar menunggu. Haha



No comments:

Post a Comment

Moga yang datang bertandang mendapat manfaat. Yang buruk itu daripada diri ini sendiri dan segala yang baik datang daripada-Nya. ^^