Wednesday, 2 September 2015

Tertutup Itu Indah

Berlaku tahun ni juga.
Masa tu dah habis kontrak dengan brand Renoma.
Masa masih banyak sementara nak tunggu masuk U.
Then, sambung kerja yang sama tapi brand lain.
Brand Emilio Valentino.
Petang itu,

* leka mengisi borang *
* sambil diperhati *

Pemerhati : Tengok, pakai stokin lagi. Orang alim ni.

Aku senyum je.
Bukan apalah.
Dah terbiasa berstokin bila keluar rumah.
Sejak form4 lagi.
Aku berstokin, belum tentu aku alim.
Ya, aku berstokin tapi tak bertudung labuh.
Yang penting segala perhiasan tu ditutup sempurna.

Tudung tutup dada ? Okey, tanda right !
Baju panjang tutup lengan, longgar, tutup punggung ? Okey, tanda right !
Seluar panjang dan longgar ? Okey, tanda right !
Pakai kasut tutup kaki, berstokin lagi ? Okey, tanda right !
Tak susah sayang.
Apa yang kita kena tutup, kita tutup.
Tertutup itu indah sebenarnya. :D

No comments:

Post a Comment

Moga yang datang bertandang mendapat manfaat. Yang buruk itu daripada diri ini sendiri dan segala yang baik datang daripada-Nya. ^^